دلم طاقت ندارد...
(((آوای . . . باران)))

تقدیم به همه مهربونا

 

دلم طاقت ندارد

 

بریدم از همه عالم

 

دلم طاقت ندارد

 

بریدم از کسی که عاشقش بودم

 

دلم طاقت ندارد

 

خدایا در دلم تاب است

 

دلم طاقت ندارد

 

هستیم رفت

 

دلم طاقت ندارد...

 

دوستدارشما...اسما



نظرات شما عزیزان:

جواد
ساعت11:32---2 بهمن 1392
قربون مست نگاهت ///قربون چشمای ماهت///قربون گرمی دستات///صدای اروم پاهات///چرا بارونو ندیدی///رفتن جونو ندیدی///خستگی هامو ندیدی///چرا اشکامو ندیدی///مگه این دنیا چقدر بود///بدیاش چند تا سبد بود///تو که تنهام نمیذاشتی///تویی غمهام نمیذاشتی///گفتی با دوتا ستاره ///میشه اسمون بباره///منمو گریه ای بارون///غربت خیس خیابون///تویه اخرین نگاهم///پر گریه پر آهم///کاش ک بودیو میدیدی///همه گلاشو چیدی///تموم روزای هفته///که پر غم شده رفته///منو گلدونت میشینیم///فقط عکساتو میبینیم///روز پنجشنبه دوباره///وعده ای دیدن یاره///روی سنگ سردی از غم///می ریزه اشکای خستم///تا که قاصدک دوباره///خبری ازت بیاره///با یه دسته گل ارزون///پیشتم من زیر بارون///قربون مست نگاهت///قربون چشمای ماهت///قربون گرمی دستات///صدای اروم پاهات///قربون گل نازم الهی غصه هاتو پرپر کنم

MEHRAN
ساعت23:33---1 بهمن 1392
دلت خیلی غلتا کرده ههههههههههه............شوخی کردم ...........ناراحت نشیااااااااااااا..............باشه؟؟.. ..............اسما خانم واقعا وبلاگ قشنگی داری .........معلومه واسه این وبلاگ خیلی زحمت کشیدی.........میخواستم بگم خسته نباشی .......تا یکم خستگی از تنت در بیاد..........آبجی جون ........تا لحظیه مرگم به یادت هستمممممممممم................بای بای

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 1 بهمن 1392برچسب:,ساعت 11:10 توسط ASMA| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت